لوگوی کلینیک قرار

قرار به معنای آرامش، به صلح رسیدن

کلینیک فیزیوتراپی قرار در پاسداران

از ویژگی های برتر کلینیک قرار در پاسداران، داشتن فیزیوتراپیست های مجرب، محیطی آرام، تجهیزات به روز و استفاده از تکنیک های های نوین فیزیوتراپی است. در کلینیک قرار خدمات فیزیوتراپی گردن درد، کمردرد، زانو درد، استفاده از طب سوزنی خشک، لیزرپرتوان، مگنت تراپی و سایر روش های و دستگاه های فیزیوتراپی استفاده می شود.

دردهای مزمن ارتوپدی در هر سنی ممکن است به سراغ ما بیاید و ما از انجام وظایف و کارهای روزمره باز دارد.هدف ما در این کلینیک،ارائه خدمات فیزیوتراپی با جدیدترین روش های درمانی روز دنیا که بیمار با کمترین تعداد جلسه به بهبودی برسد.

• استفاده از تجهیزات مدرن
  • رعایت پروتکل های بهداشتی
  • خدمات توسط فیزیوتراپیست های خانم
  • هماهنگی ساعت جلسات طبق ترجیحات شما

خدمات کلینیک قرار

منوال تراپی

منوال تراپی یا درمان دستی استفاده از تکنیک های دستی برای درمان انواع مشکلات عضلانی و مفاصل در فیزیوتراپی است.

لیزر درمانی

لیزردرمانی یک تکنیک غیرتهاجمی در فیزیوتراپی است. امواج لیزر با نفوذ عمیق به بافت ها باعث کاهش التهاب، درد و افزایش دامنه حرکتی می شود.

الکتروتراپی

الکتروتراپی استفاده از جریان الکتریکی برای تحریک عضلات و کاهش درد است. علاوه بر این الکتروتراپی منجر به کاهش ورم و افزایش خون رسانی نیز می شود..

مگنت تراپی

مگنت تراپی یکی از روش های جدید در فیزیوتراپی است. استفاده از میدان مغناطیسی است که خاصیت درمانی دارند. میدان مغناطیسی باعث ایجاد اثرات مفیدی همچون افزایش خون رسانی و کاهش درد بافت آسیب دیده می شود.

طب سوزنی خشک

سوزن خشک یا درای نیدلینگ استفاده از سوزن های نازک برای خاموش کردن نقاط ماشه ای (تریگرپوینت) با هدف کاهش درد است. علاوه بر این سوزن خشک در مدیریت قدرت عضلات پس از سکته مغزی نیز بسیار موثر است..

تمرین درمانی

ورزش درمانی یک نوع درمان ثابت شده برای افزایش توان حرکتی و عضلانی بیمار و افزایش دامنه حرکتی است.تمرینات فیزیوتراپی باید شخصی سازی شده و بر اساس نیاز فرد طراحی شود.

ماساژ درمانی

ماساژدرمانی تکنیک های دستی است که برای بهبود دامنه حرکتی،افزایش خون رسانی و رفع گرفتگی های عضلانی بسیار تاثیرگذار است.

فیزیوتراپی در منزل

برای بیمارانی که توان حرکتی ندارند و یا بعلت مشکلات ترافیک و آلودگی شهری نمی توانند از منزل خارج شوند بهترین گزینه دریافت خدمات فیزیوتراپی در منزل است.

گالری تصاویر کلینیک فیزیوتراپی قرار

پذیرش کلینیک فیزیوتراپی قرار
اتاق ورزش کلینیک فیزیوتراپی قرار
سالن کلینیک فیزیوتراپی قرار
کابین الکتروتراپی کلینیک فیزیوتراپی قرار
دستگاه لیزرپرتوان کلینیک فیزیوتراپی قرار
مگنت کلینیک فیزیوتراپی قرار
دستگاه فیزیوتراپی کف لگن کلینیک قرار
استیمولاتور کلینیک فیزیوتراپی قرار

در کلینیک قرار امروز ویزیت شوید!

در کلینیک قرار شما مجبور نیستید که با درد منتظر نوبت دهی باشید. ما قرار ویزیت ها یک روزه را تضمین میکنیم.می توانیم در نزدیکترین زمان شما در کلینیک ویزیت کنیم.

ویدیوهایی از دکتر هستی حیدرپور(کلینیک قرار پاسداران)

چگونه یک مرکز فیزیوتراپی حرفه ای و مطمئن پیدا کنم؟

برای پیدا کردن یک مرکز فیزیوتراپی خوب باید در ابتدا به مشکل و بیماری خودتون کامل آشنا باشید و شرح حال کاملی از مشکلی که دارید به کلینیک ارائه دهید و مطمئن شوید که کلینیک مورد نظر تخصص و تجهیزات مناسب با بیماری شما را داشته باشد. دومین مورد این است که کلینیک فیزیوتراپی نزدیک محل سکونت شما باشد تا بتوانید در کمترین زمان و ترافیک به کلینیک فیزیوتراپی دسترسی داشته باشد. ممکن است شما نیاز به 10 جلسه فیزیوتراپی داشته باشد. 10 روز رفت و آمد به کلینیکی که از محل زندگی یا محل کارتان فاصله دارد میتواند برای شما به یک دغدغه جدی تبدیل شود.

هزینه هر جلسه فیزیوتراپی در کلینیک چقدر است؟

هزینه هر جلسه فیزیوتراپی بستگی به نوع بیماری شما و دستگاه هایی که استفاده می شود دارد. اما در کلینیک فیزیوتراپی قرار در سال 1401 بدون بیمه هزینه هر جلسه بین 300 تا 350 هزار تومان است. تعرفه مصوب انجمن فیزتراپی 80% بالاتر از تعرفه فعلی ما است.

از کجا بدانم که نیاز به فیزیوتراپی دارم ؟

اکثر مراجعین به کلینیک فیزیوتراپی دستور پزشک یا نسخه برای انجام فیزیوتراپی دارند اما در بعضی موارد که دچار دردهای شدید عضلانی شده اید و بر تحرک شما و دامنه حرکتی اندام شما تاثیر گذاشته است قطعا به نفع شما است که از یک فیزیوتراپیست کمک بگیرید.سالمندان نیز به دلیل جراحی های که انجام میدهند و یا عدم تحرک دچار ضعف عضلانی می شوند. که برای تقویت عضلات ضعیف شده فیزیوتراپی بسیار تاثیرگذار است

چند جلسه نیاز به فیزیوتراپی دارم ؟

اینکه درد و یا مشکل حرکتی شما با چند جلسه فیزیوتراپی رفع می شود.بستگی به شدت بیماری و میزان همکاری شما در تمریناتی که فیزیوتراپیست تدوین میکند دارد.جلسات منظم به همراه تمرینات مکرر و درست که انجام می دهید خیلی زود نتایج مثبت فیزیوتراپی را خواهید دید. هر چه مسیر بهبودی شما بیشتر باشد تعداد جلسات فیزیوتراپی کمتری نیاز خواهید داشت.
البته اگر شما دچار یک گرفتگی خفیف شده باشید با همکاری خود شما در تمرینات، 3 تا 5 جلسه فیزیوتراپی کفایت میکند.

معرفی منطقه پاسداران تهران

منطقه پاسداران در شمال شرق تهران است،این منطقه قبل از انقلاب به اسم سلطنت آباد معروف بود.پاسداران بین منطقه 3 و منقطه 4 تهران است و بخش شمالی پاسداران به میدان نیاوران ختم می شود.خود خیایان پاسداران،گلستان ها و بوستان ها از محله های خوب و گران قیمت پاسداران هستن،آب و هوای پاسداراان بخاطر درختان قدیمی و زیادی که دارد خوب است.

محله های معروف در پاسداران

خیابان های گلستان، خیابان های بوستان، ضرابخانه، احتشامیه، هروی، فرمانیه، دروس، ساقدوش، اختیاریه، گل نبی، فرخی یزدی

مراکز درمانی در پاسداران

بیمارستان گلستان در پاسداران

بیمارستان گلستان نیروی دریایی قبل از انقلاب و در سال 1351 هجری شمسی برای ارائه خدمات درمانی به نیروهای گارد شاهنشاهی تاسیس شد و بعد از انقلاب به نام بیمارستان نیروی دریایی تغییر نام داده شد.بین سال های 1380 تا 1381 بخش ها و ساختمان های جدیدی به این بیمارستان اضافه شد و در حال حاظر دارای بخش های مختلف کلینیکی و پاراکلینیکی است.

بیمارستان لبافی نژاد در پاسداران

این بیمارستان در خیابان پایدارفرد در پاسداران و در تقاطع بوستان واقع شده است، این بیمارستان در سال 1360 تاسیس شده است.بیمارستان لبافی نژاد پاسداران مرکز آموزشی درمانی است.این بیمارستان دارای بخش های آی سی یو، سی سی یو، جراحی زنان و زایمان، جراحی عمومی، داخلی و ... است.کلینیک های تخصصی این بیمارستان در ساختمان دیگری و در کوچه روبرویی بیمارستان لبافی نژاد قرار داد که شامل درمانگاه های ارولوژی، ریه، عفونی، آنلکولوژی، روماتولوژی، قلب، مغز و اعصاب، درمانگاه چشم، غدد و ارتوپدی است.

بیمارستان هدایت در پاسداران(دروس)

بیمارستان هدایت در سال 1335 تاسیس شده است. این بیمارستان بعنوان یک مرکز درمانی تخصصی زنان و زایمان فعالیت می کند.اما درمانگاه های مختلفی مانند بخش گوش و حلق و بینی، درمانگاه ارتوپدی، درمانگاه اورژانس، درمانگاه دندانپزشکی، درمانگاه قلب ، درمانگاه عفونی و درمانگاه هایی از سایر تخصص ها را دارد.